De Overstapservice is in het leven geroepen om het betalingsverkeer van een klant makkelijk over te zetten van de ene bank naar de andere

logo_overstapservice

De Overstapservice werd geïntroduceerd in 2004 en is een initiatief van de gezamenlijke banken in Nederland. Een klant kan gebruikmaken van de Overstapservice als hij zijn betalingsverkeer wil omzetten naar een nieuwe of bestaande betaalrekening bij een andere bank. De service maakt de overstap van de ene naar de andere bank eenvoudiger en zorgt ervoor dat betalingen en overboekingen soepel verlopen.

De Betaalvereniging verzorgt niet alleen de communicatie over de Overstapservice, maar beheert en verbetert ook de gemaakte afspraken tussen banken onderling. Meer informatie over de Overstapservice is te vinden op overstapservice.nl.

Meer informatie

Mocht u nog vragen hebben over de Overstapservice, neem dan contact op met de bank waar u naartoe wilt overstappen. Kijk ook op de website overstapservice.nl voor meer informatie.

Naar overstapservice.nl