SEPA updates

De publicatie van belangrijke nieuwe of gewijzigde informatie over SEPA op de website wordt via deze pagina wereldkundig gemaakt. Met de bijbehorende RSS-feed kunt u hiervan automatisch op de hoogte blijven.

U kunt de SEPA-updates volgen via de bijbehorende RSS-feed, met Microsoft Outlook of Apple Mail, met een speciale RSS-app zoals Feedly of FeedDemon, met uw favoriete webbrowser of met een webdienst zoals The Old Reader. Zodra de publicatie van belangrijke nieuwe of gewijzigde informatie via deze pagina bekend wordt gemaakt, ziet u dat vanzelf in uw RSS-lezer.

Veruit de handigste manier om automatisch op de hoogte te blijven van de SEPA-updates is via uw e-mailsoftware. Nieuwe SEPA-updates verschijnen dan als e-mailberichten in een aparte berichtenmap. Veel populaire zakelijke e-mailsoftware zoals Outlook of Apple Mail biedt de mogelijkheid om berichten van een RSS-feed als e-mails te tonen. Vraag uw systeembeheerder om dat bij uw specifieke e-mailsoftware in te regelen.

Het webadres van de RSS-feed met SEPA-updates is: https://www.betaalvereniging.nl/rubriek/updates/sepa/feed/

Dit webadres kunt u zelf instellen in uw favoriete RSS-lezer.
Wilt u meer weten over RSS? Deze website helpt u op weg.

1. Thumbnail

SEPA BIC-lijst bijgewerkt op 9 mei 2017

| Bron: Betaalvereniging Nederland

Onlangs is de naam van UBS Bank veranderd naar UBS Europe SE, Netherlands Branch. Ook is de Bank Identifier van…