Foto Saskia van de Kamp

Saskia is sinds 2000 werkzaam voor American Express en in haar huidige rol als Country Manager Nederland, geeft zij leiding aan een team van enthousiaste, professionele medewerkers die diensten verlenen aan zowel consumenten, zakelijke klanten en kaartaccepterende bedrijven (merchants).

Het overgrote deel van haar carrière heeft Saskia in het buitenland doorgebracht waarbij zij verschillende functies vervuld heeft bij American Express, zoals Head of Operations van het Europees Call Center in Madrid, Vice President Merchant Servicing Europe en Vice President of Consumer Products & Customer Experience in Nederland.

Saskia heeft jarenlange ervaring in de financiële dienstverlening en staat bekend om haar ‘passion for people’. Zij is trots dat ze voor zo’n sterk merk en innovatief bedrijf mag werken. Haar overtuiging is dat betrokken en gepassioneerde medewerkers het verschil maken voor klanten en het bedrijfsresultaat. Saskia is actief in het European Professional Women’s Network en betrokken bij verschillende maatschappelijke projecten zoals Stichting Hartekind.

Saskia heeft een Master in Business Administration van het Spaanse Instituto de Empresa in Madrid.